5 بهترین دوره آموزشی وردپرس برای مبتدیان و توسعه دهندگان وب سایت با تجربه در سال 2022

دوره های آنلاین مورد علاقه من برای یادگیری دوره های آنلاین وردپرس از Udemy، Pluralsight و Coursera برای طراحی و توسعه وب سایت در سال 2022

بهترین دوره های وردپرس برای مبتدیان

سلام بچه ها، اگر می خواهید وردپرس را برای ایجاد وب سایت های آنلاین یاد بگیرید و حرفه خود را در طراحی وب و توسعه وب سایت شروع کنید، به جای درستی آمده اید. در گذشته بهترین دوره ها را برای یادگیری HTML ، CSS ، جاوا اسکریپت ، بوت استرپ و توسعه وب به اشتراک گذاشته ام و امروز بهترین دوره های آموزشی آنلاین برای یادگیری وردپرس را به اشتراک می گذارم.

وردپرس یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک وب سایت است. همچنین یکی از مهمترین ابزار برای طراحان وب و توسعه دهندگان وب است. اگر وردپرس را می شناسید، می توانید بر روی انواع مختلف شرکت ها مانند استارت آپ ها و حتی چند ملیتی کار کنید. وردپرس همچنین به شما این امکان را می دهد که کارهای فریلنسری زیادی انجام دهید.

بهترین بخش استفاده از این سرویس این است که برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای نیازی به دانش قبلی ندارید. همانطور که قبلاً گفتم، اگر می خواهید وردپرس را یاد بگیرید و به دنبال بهترین دوره های آنلاین برای شروع هستید، به جای درستی آمده اید. در این مقاله بهترین دوره های آنلاین برای یادگیری وردپرس را به اشتراک گذاشته ام.

اینها بهترین و توصیه شده ترین دوره های آنلاین برای یادگیری وردپرس از Udemy و Coursera هستند و می توانید با آنها همراه شوید تا این مهارت مفید را از خانه خود بیاموزید.

ایجاد وب سایت با وردپرس بدون اطلاع از برنامه نویسی امکان پذیر است. با ترکیب تم ها و پلاگین هایی که قبلا ساخته شده اند، و اکثر آنها برای استفاده رایگان هستند، می توانید تقریباً هر چیزی را که می خواهید ایجاد کنید.

به دلیل سادگی، وردپرس مسئول محبوب ترین روش ایجاد یک وب سایت است، به خصوص اگر صفحه ای برای استفاده شخصی یا نیمه حرفه ای می خواهید. برای اینکه بتوانید ایده ای از میزان گسترش آن داشته باشید، از هر چهار وب سایت در اینترنت بیش از یکی از وردپرس پشتیبانی می شود. وردپرس راهی ایجاد کرده است که هر کسی می تواند یک صفحه وب ایجاد کند.

با وردپرس، می توانید صفحاتی مانند وب سایت های تجاری، وبلاگ ها، فروشگاه های تجارت الکترونیک، یک نمونه کار حرفه ای و موارد دیگر ایجاد کنید. بنابراین، بیایید مستقیماً به بهترین دوره های آموزشی برای یادگیری وردپرس برای مبتدیان و توسعه دهندگان با تجربه بپردازیم.

5 بهترین دوره آنلاین وردپرس برای یادگیری در سال 2022

بدون اتلاف وقت بیشتر، در اینجا لیستی از بهترین دوره های آنلاین برای یادگیری وردپرس آورده شده است. اینها بهترین دوره های وردپرس از Udemy و Coursera، یک پلت فرم آموزش آنلاین محبوب هستند.

آنها توسط متخصصان ایجاد شده و توسط هزاران توسعه دهنده در سراسر جهان آزمایش و آزمایش شده اند. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا می توانید به صورت رایگان به دوره های Coursera بپیوندید و دوره های Udemy را با قیمت 10 دلار در طول فروش فلش دریافت کنید.

1. وردپرس برای مبتدیان - به سرعت وردپرس را مسلط کنید

این به سادگی بهترین دوره برای یادگیری وردپرس در Udemy است. این دوره آموزشی کاملی است که توسط اندرو ویلیامز ایجاد شده است که باعث می شود بتوانید بر ویژگی های وردپرس مسلط شوید.

در طول دوره های آموزشی، مهارت های زیر را یاد خواهید گرفت:

  • وردپرس را روی رایانه شخصی خود پیکربندی و نصب کنید تا به صورت محلی روی وب سایت کار کند.
  • ویژگی های اصلی وردپرس را بشناسید
  • ایجاد منوهای سفارشی، پست ها و صفحات سفارشی
  • بدانید که چگونه همه چیز را طوری پیکربندی کنید که پاسخگو باشد، حرفه ای به نظر برسد و صفحه وب را از حملات سایبری نجات دهد.

تمرکز این دوره، داشتن یک سایت وابسته برای درآمد غیرفعال و تکراری است. این شامل منابع بسیاری با 8.5 ساعت آموزش تصویری، 14 مقاله و 29 منبع برای دانلود است.

در اینجا پیوند پیوستن به این دوره WP - وردپرس برای مبتدیان است

بهترین دوره های وردپرس در Udemy

2. وردپرس برای مبتدیان: وب سایت وردپرس خود را ایجاد کنید

این یکی دیگر از دوره های عالی وردپرس در Udemy است. این دوره توسط Phil EbinerI، یکی از محبوب ترین و همچنین مورد علاقه من مربیان Udemy ایجاد شده است، این دوره برای افرادی است که می خواهند یک وب سایت برای تجارت، سرگرمی یا زندگی شخصی خود بسازند. این بسیار کاربردی است و در طول مسیر یک وب سایت کاملاً کاربردی ایجاد خواهید کرد.

مهارت های کلیدی که در این دوره خواهید آموخت:

  • چگونه یک وب سایت کاملا سفارشی ایجاد کنیم.
  • پلاگین های زیادی برای افزایش ویژگی هایی که سایت می تواند ارائه دهد تا آن را به سطح بسیار حرفه ای برساند.

البته، برای شرکت در این دوره نیازی به دانستن هیچ چیز در مورد HTML ، CSS یا هر زبان برنامه نویسی وب ندارید. این آموزش بر روی کار کردن وب سایت به صورت محلی متمرکز است، بنابراین، می توانید آن را به اینترنت ارسال کنید. این شامل بیش از 7 ساعت ویدئو و 12 مقاله برای تکمیل اطلاعات است.

در اینجا لینک عضویت در این دوره وجود دارد - وردپرس برای مبتدیان

بهترین دوره آموزشی Udemy برای یادگیری وردپرس

3. چگونه یک وب سایت وردپرس ایجاد کنیم -Elementor Page Builder

این یک دوره آموزشی کاربردی و مبتنی بر پروژه Udemy برای یادگیری وردپرس در سال 2022 است. این دوره آموزشی وردپرس بر روی یادگیری در مورد صفحه ساز Elementor وردپرس متمرکز شده است. این برای افراد مبتدی است که قبلا از وردپرس یا موارد مشابه استفاده نکرده اند.

مهارت های کلیدی که در این دوره خواهید آموخت:

  • چگونه وب سایت خود را از ابتدا با سبکی مدرن ایجاد کنیم
  • نحوه تسلط بر صفحه ساز Elementor

این دوره واقعاً سریع تکمیل می شود زیرا فقط شامل یک ساعت و نیم پخش ویدیو و 2 مقاله برای خواندن است. برای یادگیری وردپرس مانند یک دوره خرابی است. اگر می خواهید یک مقدمه واقعاً سریع با وردپرس داشته باشید، این دوره آنلاین برای شما مناسب است.

این لینک برای پیوستن به این دوره آموزشی وردپرس است – چگونه یک وب سایت وردپرس بسازیم

بهترین دوره آنلاین برای یادگیری وردپرس

4. ساخت یک وب سایت کامل با استفاده از وردپرس [Coursera]

این یکی از بهترین دوره های راهنما و پروژه محور برای یادگیری وردپرس از Coursera در 2 ساعت است. این پروژه هدایت‌شده Coursera که توسط Stacey Shanklin-Langford ایجاد شده است، نحوه استفاده از وردپرس را به شما آموزش می‌دهد، بنابراین شما قادر خواهید بود:

  • یک وب سایت کامل، جذاب و کاربر پسند ایجاد کنید.
  • با استفاده از ابزار ایجاد وب، نحوه ایجاد یک وب سایت با استفاده از تم ها و افزونه ها را بیاموزید.
  • یک فضای مجازی برای به نمایش گذاشتن کسب و کار خود با مشتریانی که می خواهند در ارتباط باقی بمانند، داشته باشید.

در پایان دوره، می‌توانید ویجت‌ها را به یک صفحه وب مانند دکمه‌های اجتماعی و موارد دیگر اضافه و سازماندهی کنید. مدت زمان دوره فقط 2 ساعت ویدئو می باشد.

ساختن یک وب سایت کامل با استفاده از وردپرس در Coursera یک پروژه هدایت شده است که در آن یاد می گیرید چگونه یک وب سایت با استفاده از وردپرس تنها در 2 ساعت ایجاد کنید. پروژه های هدایت شده برای یادگیری عالی هستند، به ویژه برای مبتدیان، زیرا شما قدم به قدم برای ایجاد یک پروژه راهنمایی می شوید و در طول مسیر یاد خواهید گرفت.

همچنین اغلب نیازی به تنظیم چیزی ندارید و فقط روی مرورگر کد می نویسید و مربی شما توضیح می دهد که چه کاری می خواهید در یک ویدیوی تقسیم صفحه انجام دهید. به طور خلاصه، یک دوره آنلاین رایگان عالی برای یادگیری وردپرس از ابتدا.

این لینک برای پیوستن به این دوره آنلاین است — ساخت یک وب سایت کامل با استفاده از وردپرس

بهترین دوره آنلاین برای یادگیری وردپرس در Coursera

5. چگونه یک وب سایت در آخر هفته ایجاد کنیم! [کورسرا]

دوره آموزشی Margaret's and Anne's Coursera برای تکمیل یک وب سایت کامل تنها در یک آخر هفته یکی دیگر از دوره های محبوب وردپرس در Coursera است. بیش از 150 هزار نفر برای ایجاد یک وب سایت در یک تعطیلات آخر هفته به آن ملحق شده اند، البته با تلاش فراوان در یک آخر هفته.

اما یک آخر هفته در لیست. البته می توانید زمانی را که در دوره صرف می کنید بسته به اوقات فراغت خود تطبیق دهید. مدت زمان آن 22 ساعت است، بنابراین یک راهنمای کاملاً کامل است. در طول آموزش، شما:

طراحی، ساختن و انتشار یک وب‌سایت اساسی که متن، صدا، تصاویر، لینک‌ها، پلاگین‌ها، و تعامل رسانه‌های اجتماعی را در خود دارد، منتشر کنید.

  • یک نام دامنه تنظیم کنید
  • یک طرح بندی جذاب برای صفحات خود ایجاد کنید
  • محتوای خود را به درستی سازماندهی کنید
  • سایت خود را ایمن نگه دارید

مانند سایر دوره های موجود در لیست، نیازی نیست که دانش قبلی در مورد طراحی وب داشته باشید. با تشکر از دکتر مارگارت آن Schedel و ملیسا کلارک برای ایجاد این دوره فوق العاده.

در اینجا پیوندی برای پیوستن به این دوره عالی وجود دارد - چگونه یک وب سایت در آخر هفته ایجاد کنیم!

بهترین دوره آموزشی Coursera برای یادگیری وردپرس و توسعه وب سایت

به هر حال، اگر دوره‌های Coursera را مفید می‌دانید، زیرا این دوره‌ها توسط شرکت‌های معتبری مانند Google و IB ایجاد شده‌اند و توسط دانشگاه‌های معتبر سراسر جهان ارائه می‌شوند، پیشنهاد می‌کنم به Coursera Plus بپیوندید ، یک طرح اشتراک از Coursera که ارائه می‌کند. شما به محبوب ترین دوره ها، تخصص، گواهینامه حرفه ای و پروژه های هدایت شده دسترسی نامحدود دارید. حدود 399 دلار در سال هزینه دارد، اما با دریافت گواهینامه های نامحدود، کاملاً ارزش پول شما را دارد.

این همه در مورد بهترین دوره های آنلاین برای یادگیری وردپرس برای مبتدیان و توسعه دهندگان با تجربه است . دیدیم که وردپرس ابزار بسیار قدرتمندی برای ایجاد یک وب سایت بدون دانستن چیزی در مورد برنامه نویسی یا طراحی وب است. این یک معرفی بسیار خوب برای این جهان است و به ما امکان می دهد هر نوع صفحه ای را به صورت رایگان ایجاد کنیم.

اگر همیشه می خواستید یک صفحه وب ایجاد کنید و نمی دانستید چگونه یا از کجا شروع کنید، اکنون می توانید شروع به ایجاد آنچه همیشه می خواستید کنید. دوره ای را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و شروع به ایجاد صفحه وب فوق العاده خود کنید!


سایر مقالات طراحی و توسعه وب که ممکن است دوست داشته باشید

با تشکر از خواندن این مقاله تا کنون. اگر این بهترین دوره های آموزش آنلاین وردپرس را دوست دارید ، لطفا آنها را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. اگر سؤال یا بازخوردی دارید، لطفاً یادداشت کنید.

PS - اگر مشتاق یادگیری وردپرس هستید و به دنبال یک دوره آموزش آنلاین رایگان هستید، می توانید این دوره رایگان را نیز بررسی کنید - نحوه ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس (گام به گام) در Udemy. این یک دوره عالی برای تسلط بر وردپرس و کاملا رایگان است. برای پیوستن به این دوره تنها به یک حساب کاربری رایگان Udemy نیاز دارید.

https://webkima.com/wordpress-tutorials/

https://medium.com/javarevisited/

https://lernwordpress.blog.ir/1399/05/02/wordpress-as-cms/

https://poooldigital.blog.ir/post/install-wordpress-on-localhost

https://learnwp.blogsky.com/







Comments