نحوه اضافه کردن ارسال ها و صفحات به صورت انبوه در وردپرس

نحوه اضافه کردن ارسال ها و صفحات به صورت انبوه در وردپرس
آیا می خواهید به سرعت حجم پست ها و صفحات را در WordPress اضافه کنید؟ مواقعی وجود دارد که شما باید به سرعت پیام ها و صفحات فله ای را ایجاد کنید ، فقط ببینید که چگونه همه این موارد در سایت شما ظاهر می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید فقط با یک کلیک ، پست و صفحه را در وردپرس اضافه کنید.
اضافه کردن پیامها و صفحات فله در وردپرس

چرا و چه موقع به صورت انبوه پست و صفحه را در وردپرس اضافه کنید؟

بیشتر شما ممکن است در طول توسعه یک وب سایت یا یک موضوع وردپرس این کار را انجام دهید. با افزودن سریع پستها و صفحات فله ، می توانید نحوه نمایش آنها در سایت ، فهرست های منو و ابزارک را مشاهده کنید .
با این حال ، اگر شما این کار را برای آزمایش موضوع وردپرس خود انجام می دهید ، یک روش بسیار بهتر برای این کار وجود دارد. لطفاً به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن محتوای ساختگی برای توسعه موضوع در وردپرس نگاهی بیندازید .
از طرف دیگر ، اگر می خواهید به صورت فله ، پست و صفحه اضافه کنید اما با کنترل بیشتری وجود داشته باشد ، چه می کنید؟ مانند انتخاب عناوین پست یا صفحه خود ، یا ایجاد انبوهی از نوشته ها برای یک نوع پست سفارشی .
به ابزاری با گزینه هایی دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می دهد عناوین پست را انتخاب کنید یا انواع پست را انتخاب کنید.
بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید به راحتی فله ها و پست ها را در وردپرس اضافه کنید.

ارسال پیامها و صفحات به صورت انبوه در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Quick Bulk Post & Page Creator است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .
پس از فعال سازی ، باید به صفحه »ابزار سریع ایجاد کننده پست مراجعه کنید. اینجاست که شما به صورت عمده پست و صفحه می کنید.
خالق ارسال انبوه
اولین گزینه در صفحه ، انتخاب یک شخصیت برجسته است. گزینه پیش فرض علامت ستاره است ، اما می توانید آن را به هر شخصیت دیگری که می خواهید تغییر دهید.
پس از آن شما باید نوع پست را انتخاب کنید . این افزونه به شما امکان می دهد برای هر نوع پست در سایت خود ، مطالب گسترده ای ایجاد کنید.
گزینه بعدی انتخاب وضعیت پست است . گزینه پیش فرض منتشر شده است ، در صورت تمایل می توانید آن را به پیش نویس تغییر دهید.
آخرین گزینه ورودی های دارای برچسب است. این جایی است که شما می توانید عناوین پست یا صفحه خود را اضافه کنید. برای پست ها ، فقط می توانید عناوین پست خود را در هر سطر اضافه کنید.
برای صفحات و زیر صفحات ، باید برای سطح صفحه از کاراکتر تورفتگی استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک صفحه والدین فقط می تواند عنوان صفحه را داشته باشد ، اما یک صفحه کودک به یک شخصیت برجسته نیاز دارد. صفحه کودک یک صفحه کودک به دو شخصیت برجسته نیاز دارد.


Parent Page
* First Child Page
** Second Child Page
*** Third Child Page
* Sibling Page

هنگامی که کار خود را انجام دادید ، روی دکمه درج فله کلیک کنید.
این همه این افزونه اکنون با استفاده از عناوینی که ارائه کرده اید ، پست یا صفحه جدید ایجاد خواهید کرد.
توجه: کلیه ارسال ها با عنوان پیش فرض سایت وردپرس شما با نام نویسنده شخصی شما ثبت می شوند. اگر می خواهید دسته پیش فرض از طبقه بندی نشده به چیز دیگری تغییر نام دهید ، پس از راهنمایی ما در مورد چگونگی تغییر دسته پیش فرض پست در وردپرس دیدن کنید.

سایر ابزارهای انبوه برای توسعه وردپرس

بسیاری از اقدامات فله ای دیگر که می توانید در طول توسعه وردپرس خود استفاده کنید. در اینجا چند مورد دیگر برای سرعت بخشیدن به کارها هنگام ساعت کار وجود دارد.
  • ارسال پیامهای جمعی بین دسته ها و برچسب ها
  • انواع فله ای را تغییر دهید و انواع پست های سفارشی را تبدیل کنید
  • ادغام و دسته بندی دسته ها و برچسب ها را ویرایش کنید
  • ویرایش انبوه تصاویر برجسته در وردپرس
  • تصاویر بزرگ را در وردپرس تغییر اندازه دهید
  • ارسال مطالب فله در وردپرس
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه سریع و سریع به ارسال مطالب و صفحات در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با 25 ابزارک وردپرس مفید برای سایت خود مشاهده کنید .
اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً در کانال YouTube ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .
منبع:

Comments