هاست وردپرس چیست؟



 بیایید سردرگمی در مورد راه حل های هاست تخصصی وردپرس را برطرف کنیم

خواه به فکر ریختن خلاقیت خود در یک وبلاگ شخصی ، راه اندازی یک راه اندازی آنلاین یا ارتقاء کسب و کار خود با یک وب سایت حرفه ای بوده اید، احتمالاً در مورد وردپرس شنیده اید - و اگر در مورد وردپرس شنیده اید، هاست وردپرس را نیز کشف کرده ام .

میزبانی وردپرس نوعی سرویس میزبانی وب است که با در نظر گرفتن وردپرس ایجاد شده است، به این معنی که بسته های آن از پیش پیکربندی شده اند تا قدرت آن را بزرگتر کنند. در حالی که یک استاندارد صنعتی برای میزبانی وردپرس وجود ندارد و بسته‌ها می‌توانند از یک ارائه‌دهنده به دیگری متفاوت باشند، همه آنها یک هدف اصلی مشترک دارند - ساده، سریع و ایمن کردن استفاده از وردپرس.

در حالی که برای استفاده از وردپرس نیازی به خرید بسته اختصاصی وردپرس ندارید، با انتخاب یک هاست اصلی وردپرس، وب سایت خود را با عملکرد برتر، امنیت قوی تر و برخی ویژگی های صرفه جویی در زمان مانند یک کلیک تقویت خواهید کرد. نصب وردپرس (یا از قبل نصب شده) و به روز رسانی خودکار برای وردپرس.    

بنابراین، اگر قصد انتخاب میزبانی وردپرس را دارید و می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید - به جای درستی آمده اید. 

ما به بررسی عملکرد درونی وردپرس، هزینه کلی آن، مزایای تبدیل آن به ابزار ساخت سایت مورد نظر خود، و همچنین مقابله با سردرگمی کنجکاو مردم در مورد انواع مختلف میزبانی که محبوب ترین محتوا را در بر می گیرند، خواهیم پرداخت. سیستم مدیریت ( CMS ) زیر آفتاب دیجیتال.

هاست وردپرس چگونه کار می کند؟ 

اگرچه می‌توانید یک سایت وردپرس موفق بدون خرید یک راه‌حل میزبانی خاص وردپرس ایجاد کنید، اما این ویژگی‌ها اغلب مملو از ویژگی‌های مفیدی هستند که در دراز مدت از عملکرد سایت شما پشتیبانی می‌کنند.

به عبارت ساده، راه حل میزبانی وردپرس مشابه بسته میزبانی مشترک استاندارد است، اما دارای چند ویژگی خاص وردپرس مانند امنیت برتر (از آنجایی که وردپرس به عنوان یک نرم افزار منبع باز به آن نیاز دارد)، راه اندازی سریع، عملکرد سریع، خودکار به‌روزرسانی‌ها، عملکرد بهبود یافته افزونه، گواهی‌های SSL با قابلیت افزودن ساده ، و پشتیبانی مشتری شایسته در وردپرس تخصص دارند.

با این حال، دیر یا زود با یک ارائه دهنده میزبانی وب مواجه خواهید شد که بسته های میزبانی مشترک خود را به عنوان میزبان وردپرس به بازار عرضه می کند، اما چیزی جز نصب با یک کلیک برای وردپرس ارائه نمی دهد. و از آنجایی که اکثر هاست های محبوب cPanel را ارائه می دهند که با نصب کننده وردپرس با یک کلیک ارائه می شود، این چیزی نیست جز یک فروش تاسف بار.

هزینه هاست وردپرس 

در حالی که وردپرس خود یک نرم افزار رایگان و منبع باز است، باید چند دلار برای نام دامنه و سرویس میزبانی وب خرج کنید.

خوشبختانه، بسیاری از سرویس‌های میزبانی جیب‌پسند و ورودی سطحی در بازار وجود دارد که از نظر ویژگی‌ها کوتاه نیستند یا در عملکرد سازش نمی‌کنند.

به عنوان مثال، پلن میزبانی ویژه وردپرس Bluehost از 2.75 دلار در ماه شروع می شود و با یک دامنه رایگان به مدت یک سال، یک گواهینامه SSL رایگان، یک CDN رایگان و پشتیبانی مشتری شبانه روزی ارائه می شود. که در شروع آن مهم است.

با HostGator می توانید از 3.98 دلار شروع کنید، با Hostinger از 3.99 دلار و با InMotion Hosting با قیمت کمی گران تر 4.99 دلار در ماه - و همه این هاست ها ارزش فوق العاده ای برای پول ارائه می دهند.  

هاست وردپرس در مقابل میزبانی وب 

تفاوت اصلی بین این دو این است که میزبانی وب یک اصطلاح کلی تر از میزبانی وردپرس است، زیرا به هر نوع سرویس میزبانی اطلاق می شود که بخشی از فضای سرور شرکت را برای ذخیره فایل های سایت اجاره می دهد و به آن اجازه می دهد در اینترنت زندگی کند. .

از طرفی میزبانی وردپرس به یک سرویس تخصصی که برای سایت های وردپرسی ایجاد شده است اشاره دارد. در حالی که می تواند از یک سرور اشتراکی برای میزبانی چندین سایت به طور همزمان استفاده کند، برخلاف میزبانی وب استاندارد، هر سایت در این سرور با وردپرس ایجاد می شود.

همچنین، میزبانی وردپرس دارای منابعی است که برای CMS بهینه شده اند (مانند افزایش حافظه PHP)، دسترسی به تم ها، برنامه های افزودنی و افزونه ها، و همچنین خدمات اضافی که به دنبال ساده سازی فرآیند ایجاد و اجرای یک سایت وردپرس هستند.

منبع:

بهترین شرکت‌های هاست در ایران


Comments